מה קורה בין סמוטריץ' לבן גביר? | פינת הפרשנים

    אייל ראובן No Comments on מה קורה בין סמוטריץ' לבן גביר? | פינת הפרשנים

    מדוע בין גביר וסמוטריץ' לא סוגרים הסכם? והאם יש אופציה שנתניהו בכלל לא יילך עם הציונות הדתית? הפרשנים עוזי ברוך ומני גירא שוורץ שוחחו על כך ב"מהדורת סוף השבוע" עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן | האזינו

    צילום: הציונות הדתית
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפרשנים עוזי ברוך עורך ערוץ 7, ומני גירא שוורץ, שוחחו עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן ב"מהדורת סוף השבוע" על המחלוקת בין סמוטריץ' לבן גביר, על המתח בין גפני לנתניהו ועל האופציה שנתניהו לא יילך עם הציונות הדתית.

    עוזי ברוך: "לגיטימי לחלוטין שמפלגות יתקוטטו לפני איחוד רשימות. הטענה של אנשי סמוטריץ' הייתה בעבר שעוצמה יהודית היא מפלגה פריכה, שכל אלה שמתלהבים מבן גביר נתניהו לוקח אותם בקלות ביום הבחירות, היום זה כבר אחרת יש לו אהדה אמיתית בציבור".

    "מני גירא: "אין מה לעשות שזה היה דרך ערוץ 12, לפעמים צריך לעשות דברים כאלה דרך הבמה המרכזית. זה לא יפה, אבל זו המציאות. הסכם של חצי חצי בעשירייה הראשונה הוא הכי טוב".

    ברוך: "אם ביבי יוכל הוא גם יקים ממשלה עם גנץ והחרדים וישאיר את סמוטריץ' בחוץ, הוא עשה את זה בעבר. והוא יעשה את זה שוב בהזדמנות הראשונה שתהיה לו. בציונות הדתית בונים על זה שהחרדים לא ייתנו לזה לקרות".

    מני גירא: "המטרה של גפני באמירות האחרונות שלו היא להיות זה שמוביל את הציבור החרדי, זה ממש מפריע לו שדרעי היום מוביל את הטון. חשוב לו להיות במקום הראשון גם הפעם של יהדות התורה, הפרת הסכמים זה לא דבר כזה מופרך במחוזותינו".

    ברוך: "גפני בהחלט צודק שהוא צריך להיות במקום הראשון. הוא משופשף בעבודת הכנסת, זה ודאי עדיף מאשר לשים בראש מישהו שמעולם לא היה בכנסת".

    האזינו לשיחה המלאה:



    0 תגובות